Thursday 2 February 2012

sayang awak sampai ke mati :)

okeyy ! da lame plak aku rase ta update blog aku.  im so sorry tade masa la kate kan dengan assgnment yang banyak and then last sem :) kekok pulak bile da lame ta menaip neyh.. hahahaha
btw aku sekarang tengah dilamun CINTA :))

this is my LOVE  *-*
. terima kasih taw sayangs sebab awak da banyak ajar saya erti cinta yang sebenar :)
. awak ajar saya menghormati diri sendiri :)
. awak da banyak ubah cara hidup saya :)
. and awak terima saya seadanya :)
sayangs saya pada awak ta kan penah hilang sedikit pun :)
walaupon kita jauh tapi awak igt prinsip kite :

*-* saling percaya
*-* saling setia
*-* sharing
*-* sayang menyayangi
*-* saling mencintai

semoga ending cinta kite neyh saya dapat jadi pemaisuri dalam hidup awak and awak jadi raja dalam hati saya :) saya sayang awak more than anything :)

No comments:

Post a Comment